تبلیغات
راهنمای بازی آنلاین جنگ خان ها - تغییرات نسخه 3.0 در جنگ خان ها
درباره وبلاگ

  • بازی آنلاین قرون وسطی و استراتژیکی جنگ خان ها
آرشیو مطالب
تبلیغــات
آمار بازدید
بازدیدهای امروز :
بازدیدهای دیروز :
كل بازدیدها :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
كل مطالب ارسال شده:
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

تغییرات نسخه 3.0 در جنگ خان ها

1- قلعه های روح (نسخه 3)

قلعه های روح قلعه هایی هستند که در سراسر نقشه پخش هستند و با نیروهای روح خان پر شده اند تا زمانی که شما آنها را شکست دهید.چهار سطح روح خان وجود دارد که با توجه به سطح آنها, سطح ساختمان ها و نیروهای آنها نیز متفاوت است.تعداد نیروهای متفاوتی در هر کدام است و درآمد منابع هر کدام هم متفاوت است.

آسان ترین قلعه روح برای شکست , قلعه سطح 1 است و هر چه سطح آن بالاتر رود شکست آن نیز سخت تر می شود.


تمام قلعه های روح خان دارای این خصوصیات می باشند:

  • روح خان ارباب همه مهارت هاست و در همه مهارت ها استاد است.
  • سطح روح خان 36 است.
  • قلعه های روح به صورت غیر فعال هستند و بنابراین توسط هر کس با هر سطحی می توانند مورد حمله قرار گیرند.
  • وفاداری قلعه های روح از 20000 شروع می شود.
  • ساختمانهای روح خان بستگی به سطح قلعه روح خان متفاوت است.
  • میزان درآمد منابع در قلعه های روح خان بستگی به سطح آن قلعه کمتر یا بیشتر است.
  • تعداد 8 سبک متفاوت ارتش در قلعه های روح خان وجود دارد که به صورت راندوم جلوی حمله ها چیده می شود.
  • تمام نیرو های روح خان تا آخرین سطح ارتقاء یافته اند(سطح حمله و سطح دفاع در آهنگری)
  • قلعه های روح خان را می توان رها کرد, اما نمی توان به عنوان پایتخت انتخاب کرد.هنگامی که روح خان رها می شود تمام ساختمان های آن حفظ می شود , به غیر از قصر که به سطح 1 تقلیل خواهد یافت و وفاداری مجددا به 10000 باز خواهد گشت.
  • در اختیار داشتن قلعه های روح به امتیاز قبیله اضافه خواهد کرد.
  • بازیکنان نمی توانند به قلعه های روح تسخیر نشده مارش حمایت بفرستند.
  • لشگر های درون قلعه های روح دوباره ساخته نمی شوند.


خصوصیات سطوح مختلف قلعه های روح:

سطح1

قلعه های روح سطح 1 در هر ساعت 1 امتیاز به امتیازات قبیله اضافه خواهند کرد.قلعه 10% کمتر منابع تولید می کند.تعداد 400 قلعه روح سطح 1 وجود دارند.جمعیت لشگر قلعه های سطح یک 25620 است.

سطح 2

قلعه های روح سطح 2 در هر ساعت 2 امتیاز به امتیازات قبیله اضافه خواهند کرد.قلعه 20% کمتر منابع تولید می کند.تعداد 400 قلعه روح سطح 2وجود دارند.جمعیت لشگر قلعه های سطح یک 34920است.

سطح 3

قلعه های روح سطح 3 در هر ساعت 5 امتیاز به امتیازات قبیله اضافه خواهند کرد و همچنین 50 امتیاز هنگام تسخیر اضافه خواهد کرد.قلعه 30% کمتر منابع تولید می کند.تعداد 250قلعه روح سطح 3 وجود دارند.جمعیت لشگر قلعه های سطح یک 56900 است.

سطح 4

قلعه های روح سطح 4 در هر ساعت 10 امتیاز به امتیازات قبیله اضافه خواهند کرد و همچنین 200 امتیاز هنگام تسخیر اضافه خواهد کرد.قلعه 50% کمتر منابع تولید می کند.تعداد 250 قلعه روح سطح 3 وجود دارند.جمعیت لشگر قلعه های سطح یک 101700 است.

اطلاعات کامل درباره قلعه های روح را اینجا بخوانید.


2- جاسوسی

با جاسوسی موفقیت آمیز، بازیکنان قادر خواهند بود اطلاعاتی از ارتقا و جمعیت بکار گرفته شده در معادن دشمن دریافت نمایند.
اطلاعات کامل در باره مارش جاسوسی را اینجا بخوانید.

3- قصر

قصر در سطح 4 وجود خواهد داشت. بسیار پرهزینه خواهد بود و یک قلعه اضافه بعلاوه 3 ارتقای بیشتر برای یگان های خاص خواهد داد:

- ارتقای عمر: +50% عمر;

  •     ارتقای حمله: +50% حمله;
  •     ارتقای مخصوص برای هر قوم به ترتیب زیر:
  •     سامورایی – می‌توانند تا 800 یگان را بعد از نبرد به اسارت گیرند
  •     سرباز پیاده نظام – امتیاز مهارت حداکثر22% بجای20%
  •     کوس زنان – امتیاز مهارت44% بجای40%
  •     تبرزن جنگی – امتیاز مهارت حداکثر60% بجای50%
  •     شوالیه توتنی - امتیاز مهارت حداکثر60% بجای50%
  •     گارد مخصوص – امتیاز مهارت حداکثر29% بجای25%
  •     گارد چنگیز خان – تا40% مارش های سریعتر بجای30%
  •     برج محاصره – امتیاز حمله همه برج های محاصره5% بعلاوه شانس بیشتر نابودی ساختمان 60%
  •     ارباب جنگ – امتیاز مهارت55% بجای50%
  •     راهب – امتیاز مهارت تا حداکثر20%
  •     کشیش تانگرا- امتیاز مهارت حداکثر تا21%

اطلاعات کامل در باره قصر را اینجا بخوانید.

4- ماشین های محاصره

ماشین‌های محاصره شانس بیشتری برای نابودی یک ساختمان خواهند داشت ، به ترتتیب زیر:

- منجنیق- از0.03% به0.05% شانس نابودی یک سطح از ساختمان برای هر ماشین;

- منجنیق قلعه کوش- از0.05% به0.07% شانس نابودی یک سطح از ساختمان برای هر ماشین;

- امتیاز از برج محاصره برای قوم روس – شانس منجنیق به0.07% و منجنیق قلعه کوش به0.09% افزایش میابد;

حداکثر شانس نابودی یک ساختمان همان 50% باقی خواهد ماند.
اطلاعات کامل در باره کامل کردن ساختمانها را اینجا بخوانید.


5- مشاور قبیله

برای قبیله نیز مشاور وجود خواهد داشت که بسیار شبیه مشاور معمولی بازی خواهد بود اما تنها برای فرمانروای قبیله بازی خواهد شد و درخواست ها و پاداش زیر را خواهد داشت:

- مأموریت1: هدف – کسب سه عضو قبیله; پاداش- 1 هفته درفش قبیله به صورت رایگان;

- مأموریت2: هدف – داشتن سه سیاست قبیله: پاداشت – قبیله یک سیاست جنگ اضافه همزمان خواهد داشت (بجای 4);

- مأموریت3: تسخیر قلعه روح خان سطح1, 2, 3 و4; پاداش- 200 امتیاز به رتبه قبیله

6-برنامه مشتریان وفادار+ گزینه های پرداختی

1. برنامه مشتریان وفادار(یک منوی کاملاً جدید) – سطوح به همین ترتیبی که هست باقی خواهند ماند اما جوایز بسیار بیشتری خواهد بود:

- کد های جایزه برای تخفیف روی هر خرید;

- اکثر گزینه های پرداختی می‌توانند با استفاده از ستاره‌ها در دسترس باشند;

- ستاره‌ها به یک شکل جدید ذخیره خواهند شد.

2. گزینه تمام کردن ارتقای فوری . درست مانند تمام کردن ساخت سریع ساختمان می باشد – یکبار در 24 ساعت و هزینه آن 15 سکه برای هر ساعت باقیمانده خواهد بود.

3. امتیازها مهارت بیشتری می‌توانند بازگردانده شوند – گزینه ای برای بازگرداندن حداکثر 20 امتیاز مهارت.

4. مراسم – در دنیاهای سریع جوایزی به ارزش 3 برابر خواهد داشتwill give 3 times bigger bonuses for speed worlds ( دنیاهای با سرعت 2 یا 5) و 6 برابر جوایز بیشتر برای دنیاهای مافوق سریع (در جوایز منابع و ارتش بکاربرده خواهد شد).

گزینه ای برای براخوانی مارش های تحریک شده و دریافت تعدادی از سکه ها. همه مارش های تحریک شده بجز مارش های با تحریک سرعت ، که باز خوانی شده‌اند ، 90% از سکه های هزینه شده برای تحریک مارش را دریافت خواهید نمود. سکه های دریافتی از بازگردانی مارش های سرعت به ترتیب زیر خواهند بود:

- در صورتی که مارش در فاصله10% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 90% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- در صورتی که مارش در فاصله11-20% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 80% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- در صورتی که مارش در فاصله21-30% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 70% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- در صورتی که مارش در فاصله31-40% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 60% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- در صورتی که مارش در فاصله41-50% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 50% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- در صورتی که مارش در فاصله51-60% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 50% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- در صورتی که مارش در فاصله61-70% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 30% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- در صورتی که مارش در فاصله71-80% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 20% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- در صورتی که مارش در فاصله81-90% مسافت مارش بازخوانی شود ، بازیکن 10% سکه ها را دریافت خواهد نمود;

- بعد از آنکه90% از فاصله مارش کامل شده است، در صورتی که مارش بازخوانی شود هیچ سکه ای به بازیکن تعلق نخواهد گرفت.



گزینه ای برای جستجوی قلعه های روح خان(VIP فقط).
بازیکنان قادر خواهند بود مارش های تجارت از بازار را برای سرعت بیشتر و وزن حمل بیشتر تحریک نمایند.
اولین تغییر پایتخت رایگان خواهد بود (مانند اکنون). بازیکنان قادر خواهند بود تا پایتخت خود را دوباره تحت شرایط زیر تغییر دهند :

- حداقل96 ساعت از آخرین تغییر گذشته باشد;

- اولین تغییر رایگان است و هزینه تغییرات بعدی 200 سکه خواهد بود;

- قلعه های با وفاداری زیر10K نمی‌توانند به عنوان پایتخت اعلام شوند(بجز برای اولین تغییر)

- قلعه هایی که تحت حمله هستند نمی‌توانند به عنوان پایتخت اعلام شوند(بجز برای اولین تغییر)

یک حالت محافظت اضافه برای هر بازیکن در یک راند بازی خواهد بود و هزینه آن 200 سکه خواهد بود، در صورتی که کمتر از 48 ساعت از آخرین استفاده محافظت گذشته باشد ، قابل فعال کردن مجدد این گزینه نیست.
گزینه ای برای خرید دوم منابع در طول یک 24 ساعت خواهد بود که به صورت زیر است :

- این ویژگی 10 ساعت از تولید تنها یکی از منابع را خواهد داد ;

- هزینه آن 30 سکه است;

- این ویژگی فعال خواهد بود تنها بعد از آنکه خرید منابع انجام شده باشد ، این بدین معناست که در صورتی که بازیکن می‌تواند حالت اصلی خرید منابع را استفاده کند نمی‌تواند این ویزگی را فعال نماید.

1. گرافیک تماماً جدید ساختمان‌ها . هر نژادی عکس مختلفی از قصر خواهد داشت.

2. رنگ‌های بیشتر روی نقشه برای قبیله های مادر ، سیاست‌های قبیله ، انواع مجازات ها و غیره.

3. قبیله – قبیله مادر(برخی مجوزهای برای رئیس قبیله مادر در قبیله زیرشاخه).

4. بازیکنان تا زمانیکه به سطح 3 نرسند قادر به ایجاد قبیله نخواهند بود.





5. صفحه اطلاعات برای سیاست‌های قبیله وجود خواهد داشت – کدام عضو سیاست‌ها را قبول کرده و چه زمانی.

6. هیچ محدودیتی در سیاست‌ها وجود نخواهد داشت – جنگ نامحدود(تنها 3 سیاست جنگ اول امتیاز تجربه خواهد داد).

7. دکمه ای برای پاک کردن ارتش در شبیه ساز نبرد.

8. زمانیکه ارتقا در حال پردازش است ، نوشته خواهد شد که این ارتقا برای حمله یا دفاع یگان خواهد بود.

9. تازه کردن میزان منابع موجود به صورت همزمان.

بازار – زمام مارش ها نمایش داده خواهند شد.
چیدمان جنگی ارتش در گزارش های نبرد نمایش داده خواهند شد

طبقه بندی: تغییرات نسخه 3.0 در جنگ خان ها،
پنجشنبه 2 تیر 1390
نویسندگان
تبلیغـــات






معرفی صفحه به دوستان

* نام شما

ایمیل شما *

ایمیل دوست شما *

ایمیل دوست دیگر شما

معرفی به دوستان